ဘာရယ္ မဟုတ္ ပံုေတြ တင္ရင္း ပံုေတြ ျပင္တဲ့ အေၾကာင္းေလး ေျပာျပခ်င္လို႕ပါ။

Photo Post Production (Photo Editing) ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။

အေကာင္းဆံုးေသာ နည္းလမ္း၊ အလြယ္ဆံုးေသာ နည္းလမ္း ဒါမွမဟုတ္လည္း အျမန္ဆံုးေသာ နည္းလမ္းတို႕

က်ေနာ္မသိဘူး။ က်ေနာ္ သိတာ က်ေနာ္ သံုးေလ့ရွိတဲ့ (အမ်ားဆံုး သံုးျဖစ္ေနတဲ့) နည္းလမ္း ကိုပဲ ေျပာျပခ်င္တာပါ။

ထံုးစံအတိုင္းေပါ့ဗ်ာ။ Floral Macro Photo တပံုနဲ႕ စေျပာတာေပါ့။

အစအဆံုး ဆို ၂ပိုင္း ေျပာရမယ္ဗ်။

Photoshop ထဲ မ၀င္ခင္ အပိုင္း နဲ႕ Photoshop ထဲမွာ ျပင္ဆင္တဲ့အပိုင္း ဆိုျပီးေတာ့ပါ။

သည္ ၂ပိုင္း မစခင္မွာ ထိပ္ဆံုး Step-0 အေနနဲ႕ ပံုကို RAW file format နဲ႕ ေတာ့ ရိုက္ဖို႕ လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္။


 

 

  • B4 Photoshop

 

1. Original RAW

Origin

Origin

ဒါ ထိပ္ဆံုး ကင္မရာ ထဲက ထြက္တဲ့ RAW file ပါ။
Aperture – f/2.8
Shutter – 1/60s
ISO – 800
Metering – Spot
Focal Length – 90mm ( equv: 144mm)
Exposure -0.3 step W/O flash နဲ႕ ရိုက္ထားတာပါ။
Exposure -0.3 step က Harsh Light ကို မလိုခ်င္လို႕ နည္းနည္း under exposed လုပ္ျပီး ရိုက္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။


 

 

2. Edited RAW (Basic)

က်ေနာ္က Canon User ဆိုေတာ့ Official Canon Digital Photo Professional ကိုသံုးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သည္စာစုမွာေတာ့ Photoshop ကေန RAW file ကို handling လုပ္ေပးတဲ့ Camera RAW 8.0 နဲ႕ပဲ ေရးျပထားပါတယ္။

 

  • White Balance
    ပထမဆံုးအေနဲ႕ WB ကို As Shot ကေနျပီး Auto ကို ေျပာင္းပါတယ္။
    (Color Temp: နဲ႕ Tint လုိက္ေျပာင္းသြားတာ ျမင္ရပါလိမ့္မယ္) ေျပာင္းရျခင္း ရဲ႕ အေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ As Shot mode မွာ မ်က္စိနဲ႕ျမင္ရတဲ့ ပန္းရဲ႕ ပင္ကိုယ္္ေရာင္မဟုတ္ဘဲ
    Cold tones ေတြ အရမ္းမ်ားေနျပီး (ျပာတဲ့ဘက္ သြားေနတာမို႕) ေႏြးေထြးတဲ့ အ၀ါေသြးရဖို႕အတြက္ ေျပာင္းတာျဖစ္ပါတယ္။
    လိုခ်င္တဲ့ အေရာင္ရတာမို႕Auto နဲ႕ ထားတာျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႕ Auto modeမွာ လိုခ်င္တဲ့အေရာင္ (သဘာ၀အေရာင္)
    မရခဲ့ရင္ေတာ့ Custom mode အေနနဲ႕ Color Temp: & Tint bars ေတြကို ကစားမွာျဖစ္ပါတယ္။

 

  • Exposure
    အေပၚမွာ ေျပာခဲ့တဲ့အတိုင္း ပံုက နည္းနည္း ေမွာင္ေနပါတယ္။ သည္ေတာ့ exposure ကို တင္ပါမယ္
    +1.5 တင္အျပီးမွာ သင့္တင့္တဲ့ အလင္းေရာင္ ရျပီ ယူဆတာမို႕ သည္ setting အတိုင္းထားျပီး ေရွ႕ဆက္ပါတယ္

 

  • Contrast
    exposure နဲ႕ လိုက္ေလ်ာညီေထြစြာ contrast ကို အနည္းငယ္ လိုက္တင္ပါတယ္။
    exposure တင္ျပီး contrast မတင္တဲ့အခါ ပံုက ဖြယ္တယ္တယ္ ျဖစ္ေနတတ္တာေၾကာင့္ပါ။
    contrast အတင္လြန္တဲ့အခါမွာေတာ့ ပံုဟာ လင္းတဲ့ေနရာအလြန္လင္း ေမွာင္တဲ့ေနရာ အလြန္ေမွာင္ျပီး မ်က္စိက်ိန္းစပ္တာမို႕
    လက္မလြန္ဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။
Basic

Basic

  • Highlights
    ဒါဟာ အလင္းေရာင္ က်ေရာက္တဲ့ေနရာေတြခ်ည္း (လံုး၀ ေဖြးစြတ္ေနတာမဟုတ္) သက္သက္ကို သက္ေရာက္တဲ့ setting ပါ။
    ပန္းပြင့္ေတြရဲ႕ ျဖဴေနတဲ့ (လင္းေနတဲ့) ေနရာေတြခ်ည္းသက္ေရာက္မယ္ ဆိုလိုပါတယ္။
    highlights ကိုအတိုင္းအတာ တခုအထိ ခ်လိုက္ပါတယ္။ (1 step ခ်ရိုက္ခဲ့တာလည္း အဲ့ဒါေၾကာင့္ တခုပါ၀င္ပါတယ္)
    ခ်လိုက္တဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ ပန္းပြင့္ေတြေပၚမွာ ေသြးေၾကာေလးေတြလို ေျပးေနတဲ့ လိုင္းကေလးေတြ ရွိေနပါတယ္
    highlights မ်ားလြန္းတဲ့အခါ ျဖဴေဖြးသြားျပီး အဆိုပါ လိုင္းေတြ ေပ်ာက္သြားလို႕ပါပဲ။

 

  • Shadows
    Shadows ကေတာ့ Highlights ရဲ႕ ေျပာင္းျပန္ပါ။ အရိပ္က်ေနတဲ့ ေနရာေတြကို သက္ေရာက္ပါတယ္။
    တခ်ိဳ႕ အရိပ္ေတြက သိပ္ျပင္းလြန္းတဲ့အခါ မျမင္ရေလာက္ေအာင္ကို အမည္းေရာင္သ႑ာန္ ေမွာင္မည္းေနတတ္ပါတယ္။
    shadows ကို အနည္းငယ္ တင္ပါတယ္။ သူလည္း မ်ားသြားရင္ သဘာ၀က်က် အရိပ္က်ေနတဲ့သ႑ာန္ ေပ်ာက္ျပီး
    ပံုက flat ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။ ျမင္ေစခ်င္တဲ့ အရိပ္က် ေနရာေတြကို ျမင္ရတယ္ဆိုရံု (အရိပ္က်ေနမွန္းလည္း ေပၚလြင္သေလာက္)
    သာခ်ိန္ညွိဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။

 

  • Whites
    စူးရွတဲ့ အလင္းေရာင္ က်ေရာက္ေနျပီး လံုး၀ဥႆံု ျဖဴေဖြးေနတဲ့ ေနရာေတြကို effect ျဖစ္ပါတယ္။
    မူရင္းပံုမွာ under ျဖစ္ေနတယ္ယူဆလို႕ နည္းနည္းေတာ့ တင္ထားပါတယ္။
    ၾကံဳလို႕ ေျပာရရင္ တခါက ရြာသူား တခ်ိဳ႕ ကိုေျပာဖူးတာရွိပါတယ္။ MS Pic Manager မသံုးဖို႕ပါ။
    သူက Whites နဲ႕ Blacks ေတြကို ဆြဲခ်ဲ႕ပစ္တတ္တာမို႕ ပံုက ၾကည့္ရတာ မ်က္စိစပ္ပါတယ္။

 

  • Blacks
    Whites နဲ႕ ေျပာင္းျပန္ပါ။ သူ႕ Values ေတြကိုေတာ့ ေလွ်ာ့ခ်ပစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့
    အမည္း ေနာက္ခံကို ပိုျပီး ေပၚလြင္ဖို႕အတြက္ပါ။ အမည္းေရာင္ reflector ျဖစ္ျဖစ္ မွန္ခ်ပ္ အမည္းျဖစ္ျဖစ္
    အေရးအေၾကာင္းေတြ အစင္းေတြ ပါ၀င္ေနႏိုင္တာမို႕ ဒါေတြေဖ်ာက္ဖို႕ အမည္းေျပာင္ ရဖို႕ သံုးတာျဖစ္ပါတယ္။

 

  • Clearity, Vibrance, Satuation
    သည္အပိုင္းကိုေတာ့ သည္ပံုမွာ လံုး၀ မထိမေတြ႕ထားပါဘူး။ တခါတရံမွာ အေပၚက setting ေတြကို ကိုင္ရင္း
    လိုအပ္လို႕ ကိုင္ရတဲ့ ပံုေတြ ေတာ့ ရွိပါတယ္။

အေပၚမွာ ေရးထားတဲ့ + or – values ေတြဟာ သည္ပံုအတြက္သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္တဲ့ အတိုးအဆုတ္ေတြသာ ျဖစ္ျပီး တျခားပံုေတြအတြက္ေတာ့ ကိုက္ညီမႈ ရွိမယ္ မဟုတ္ပါဘူး။

တျခားေသာ Tab ေတြ ျဖစ္တဲ့

  • Details
  • HSL, Greyscale
  • Split Toning
    သည္ပံုမွာ ဒါေတြ လုပ္ဖို႕ မလိုဘူး ယူဆလို႕ ဘာမွ မျပင္ခဲ့လို႕ ေက်ာ္ပါတယ္

 

 

3. Tone Curve

သီအိုရီ အရေျပာရရင္ေတာ့ “S-shaped Curve” လုပ္ပါလို႕ အဆိုရွိပါတယ္။

Highlights,Lights(Whites), Darks, Shadows သည္ ၄မ်ိဳးကို

အေရွ႕ ၂ခုဟာ S ရဲ႕ ေခါင္းပိုင္း ျဖစ္ျပီး ေနာက္၂ခုက S ရဲ႕ အျမီးပိုင္း ပံု ဆိုပါေတာ့။

သည္ခ်ိန္ညွိမႈဟာ ေရွ႕က tab (Basic) မွာ အေတာ္အတန္ ခ်ိန္ညွိျပီး သြားတာမို႕ ခပ္ေျပေျပ Curve ပဲ ထည့္လိုက္ပါတယ္။

 

Tone Curve

Tone Curve

 


 

 

4.Lens Correction
သည္အပိုင္းမွာေတာ့ သံုးထားတဲ့ Lens နဲ႕ ပါတ္သတ္ျပီး ျပင္ဆင္မႈ တခ်ိဳ႕ ျပဳလုပ္ပါတယ္။

Profile, Color, Manual ဆုိျပီး Tab ၃ခုရွိတဲ့အနက္ Profile ကို ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါတယ္။

ဒီ အေၾကာင္းနဲ႕ ပါတ္သတ္ျပီး နည္းနည္း ရွင္းရရင္ Lens နဲ႕ ပတ္သတ္ျပီး ေျပာရမယ့္အပိုင္းျဖစ္ပါတယ္။

Lens တိုင္းဟာ အထဲမွာ မွန္ခ်ပ္ေတြ စုေပါင္းဖြဲ႕စည္းျပီး ျပဳလုပ္ထားတာျဖစ္လို႕ … ဖြဲ႕စည္းပံုကိုမူတည္ျပီးေတာ့

အလင္းသိမႈ အေရာင္သိမႈ နဲ႕ ေထာင့္ခ်ိဳး အမည္းအေမွာင္ စတာေတြမွာ သဘာ၀အတိုင္း မသိမျမင္ဘဲ

ကြဲျပားစြာ ပံုေဖာ္မႈေတြရွိေနပါတယ္။ ပံုတိုင္းေတာ့မဟုတ္ေပမယ့္ တခ်ိဳ႕မွာ ျပင္ဆင္ဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။

 

4Lens

Lens Profile

 

Profile mode က အေတာ္မ်ားမ်ားေသာ lens တခုခ်င္းစီအလိုက္ ျပင္ဆင္ values ေတြကို ထည့္ေပးထားပါတယ္။

(အသစ္ထြက္ lens ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒါမွမဟုတ္ manual-macro lens ေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ profile မွာမပါ၀င္ရင္ေတာ့ manual ျပင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

သည္ေနရာမွာ တခုရွိတာက ျပင္ဆင္လိုက္ကာမွ ေရွ႕ က ျပင္ဆင္ထားတဲ့ အလင္းအေမွာင္ေတြဟာ မကိုက္ေတာ့ဘဲ

နည္းသြားတာ ဒါမွမဟုတ္ မ်ားသြားတာ ျဖစ္တတ္လို႕ပါပဲ။ တခါတေလေတာ့ သည္ Lens Correction ကို အရင္ျပင္ျပီးမွ

Basic အလင္းအေမွာင္ေတြကို ျပင္တတ္ပါေသးတယ္…။

(သည္ပံုအတြက္ေတာ့ ျပင္ရင္ ဘယ္လိုေနမလဲ ဆိုတာကို ၀င္ၾကည့္ျပီး မျပင္တာ ပိုေကာင္းမယ္ ယူဆလို႕ checkbox ကို ျပန္ျဖဳတ္ျပီး ထြက္ခဲ့ပါတယ္)

  • Effects
  • Calibration
  • Presets
  • Snaps

အစရွိတဲ့ Tabs ေတြကိုလည္း ဘာမွမျပင္ဆင္ေတာ့ဘဲ ပံုကို Photoshop ထဲ ထည့္ပါတယ္။


 

 

  • In Photoshop

5. Levels
Histogram အေၾကာင္း က်ေနာ္ ေရးဖူးပါတယ္။ အဲ့ဒါနဲ႕ တြဲဖတ္ၾကည့္ရင္ ပိုနားလည္ပါမယ္။

သည္ပံုက low key macro ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ histogram ရဲ႕ ပံုသ႑ာန္က ပံုမွန္ ဓာတ္ပံုတပံုနဲ႕ကြာျခားပါတယ္။

လင္းလြန္း ဒါမွမဟုတ္ ေမွာင္လြန္းတဲ့ ေထာင့္ေတြကို အနည္းငယ္ျပင္ဆင္ပါတယ္။

Black BG မို႕ background ကို ဂရုစိုက္ဖို႕ မလိုတဲ့အျပင္ noise လည္း သတ္ဖို႕ မရွိပါဘူး။

ဒါေၾကာင့္ တျခား ျပင္ဆင္မႈေတြ ဆက္မလုပ္ေတာ့ဘဲ cropping ပိုင္းကို ဆက္သြားျဖစ္ပါတယ္။

 

5Levels

Levels


 

 

6. Cropping
Crop လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဘယ္ေလာက္ crop လုပ္မလဲ ဆိုတာရဲ႕ အရင္ ဘယ္ေလာက္ angle ခ်ိဳးမလဲ အရင္စဥ္းစားပါတယ္။

သည္ပံုအေနအထားက tight-cut ပါ။ အက်ပ္ရိုက္ထားတာမို႕ angle ခ်ိဳးလည္း နည္းနည္း ။ ဒါမွမဟုတ္ crop ျဖတ္လည္း နည္းနည္းပဲ

ထိေတြ႕လို႕ရမွာပါ။ ဆိုေတာ့ angle ခ်ိဳးဖို႕ ထပ္ဆံုး စ စဥ္းစားတာက Open space ကိုပါ။

 

6Cropj

Blank Space

 

Zen ၀ါဒ လို႕ပဲ ေခၚခ်င္ေခၚ space or emptyness ကို အရင္ၾကည့္ဖို႕ .. ပန္းပြင့္ ပံုကို ျဖတ္ထုတ္လိုက္ျပီး BG only ရဲ႕ space သမ မွ်တမႈကို ၾကည့္ပါတယ္။

သည္အတိုင္း အဆင္ေျပေနသမို႕ angle ခ်ိဳးဖို႕ ေနရာ ေရႊ႕ဖို႕ကို စြန္႕လႊတ္လိုက္ျပီး Crop အတြက္ပဲ စဥ္းစားပါတယ္။

သည္ေနရာမွာ Photoshop – rulers ေတြကေန ဆြဲထုတ္တဲ့

guide lines ေတြရဲ႕ အသံုး၀င္မႈက အေရးပါပါတယ္။ Guides ေတြက ျပတဲ့ balancing အရလည္း Ok ပါ..။

ေျပာဖို႕လုိတာတခုက ဘယ္ညာ space-balance ကေတာ့ ဟုတ္ပါျပီ အထက္ေအာက္ ကိစၥပါ။ ပန္းပြင့္ေတြရဲ႕ အျမင့္ဆံုးေနရာကေန

အနိမ့္ဆံုးေနရာအထိမတိုင္းဘဲ အျမင့္ဆံုး Vs ရိုးတံ ဆိုျပီး တိုင္းထားတာနဲ႕ ပါတ္သတ္လို႕ပါ။

ဒါ Leadroom cropping method ကို လိုက္နာထားတာျဖစ္ပါတယ္။

 

7Guidej

Guide Lines

သည္အေၾကာင္းလည္း ေတာ္ေတာ္ ၾကာၾကာတုန္းက ေရးခဲ့ဖူးပါတယ္။

ဆုိလိုခ်င္တာက subjects ေတြရဲ႕ လားရာ ကို ရိုက္တဲ့ နည္းစနစ္အရ ျဖစ္ပါတယ္။ အေကာင္းဆံုးဥပမာက ဘူတာရံု စၾကၤန္ ကေနလာေနတဲ့ရထားကို

ရိုက္တဲ့ပံုပါပဲ။ ရထားဟာ ေရွ႔ကို တိုး လာေနမွန္းသိသာေအာင္ ရထားစက္ေခါင္းေရွ႕ ကို open space ခ်န္ျပီး ရိုက္ရပါတယ္။ သည္သေဘာပါ။

ပန္းခက္ဟာ တဖက္ကို ငိုက္ဆင္းေနပါတယ္။ (ေလျပင္းတိုက္လို႕ က်ိဳးက်သြားတာမဟုတ္ရင္) သူ႕ ပုံမွန္လားရာအရပ္ဟာ အထက္ကို ျပန္လည္

ဆန္တက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သည္ေတာ့ အေပၚဘက္ကို space ပိုယူတဲ့ composition က အသင့္ေလ်ာ္ဆံုးျဖစ္ပါတယ္။

အထက္နဲ႕ ေအာက္ ကို open-space ညီတူမွ်တူယူရင္ေတာ့ ပံုက အလယ္မွာ စုေနျပီး balance ေအာက္သြားမွာမို႕ပါပဲ။

 

Crop နဲ႕ပတ္သတ္လို႕ အခ်ဳပ္ေျပာခ်င္တာက သည္ပံုမွာ Cropping ပိုင္း ျပင္ဆင္ဖို႕မလိုခဲ့ဘူးဆိုတာ သိပ္ေတာ္လြန္းေနလို႕မဟုတ္ပါဘူး။

စိတ္တိုင္းက် တည္ျပီးမွ စိမ္ေျပနေျပ ရိုက္ရတဲ့ ပံုမ်ိဳးဆိုရင္ေတာ့ သည္လိုရိုက္ေလ့ ရွိပါတယ္။

(အိမ္မွာရွိတဲ့ ပန္းပင္ပဲဗ်ာ ..) စရိုက္စဥ္ကတည္းက Crop မလိုေအာင္ စိတ္ၾကိဳက္ခ်ိန္ျပီးမွ ခလုပ္ျဖဳတ္ခ်ခဲ့လို႕ပါပဲ။

ဒါေပမယ့္ event လိုမ်ိဳး snap လိုမ်ိဳး (ျပန္မရမယ့္ အခိုက္အတန္႕မ်ိဳး) မွာ ဆိုရင္ေတာ့ျဖင့္ focus ျပတ္ဖို႕သာအဓိက ေျချပတ္ ေခါင္းျပတ္ မျဖစ္ရေလေအာင္

ေဘာင္က်ယ္က်ယ္ ရိုက္ ျပီးမွ crop လုပ္ယူတဲ့ method ကို သံုးပါတယ္။


 

 

7. Finale

ပထမဦးဆံုးPhotoshop editing အေနနဲ႕ သိပ္ျပီး အေသးစိတ္ လုပ္ရတာမ်ိဳး ပညာရတာမ်ိဳး … ဒါမွမဟုတ္ ၾကက္ကန္းဆန္အိုးတိုးျပီး ေကာင္းသြားတာမ်ိဳး

မွတ္မွတ္ရရ ရွိတဲ့ပံု ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္ Photoshop Version .psd အေနနဲ႕ သိမ္းပါတယ္။ (သည္ပံုကိုေတာ့ မသိမ္းပါ)

 

 

ဒုတိယတခုအေနနဲ႕ က်ေနာ္ Signature ထိုးပါတယ္။ Sign ကို ေနရာတေနရာတည္း တသမတ္ထိုးေလ့မရွိပါဘူး။

Sign ထိုးဖို႕အတြက္ ပံုရဲ႕ Balance ကို တြက္ဆပါတယ္။ ပံုေလးေကာင္းခ်င္လ်က္နဲ႕ Sign ေၾကာင့္ အေႏွာက္အယွက္ မျဖစ္ေစလိုတာေၾကာင့္လြတ္လြတ္ကင္းကင္း

ေနရာမွာ သင့္တင့္တဲ့ အရြယ္အစား နဲ႕ထိုးေလ့ရွိပါတယ္။ ေျပာင္းျပန္အားျဖင့္လည္း ပံုရဲ႕ balance ကို အားျဖည့္ႏိုင္မယ့္ ေနရာမ်ိဳးေရြးေလ့ရွိပါတယ္။

(သည္နည္းစနစ္က မွန္ကန္တယ္ မဆိုလိုပါဘူး..။ က်ေနာ္သံုးတဲ့စနစ္ကို ေျပာျပယံုပါ တခ်ိဳ႕ၾဆာေတြ တေနရာတည္း တသတ္မတ္ ထိုးေလ့ရွိပါတယ္

သူတို႕ ဆီမွာလည္း သူတို႕ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြနဲ႕ မွန္ကန္မွာမလြဲပါဘူး။)

Finale

Finale

 

တတိယတခုကေတာ့ ပံုေတြ တင္ဖို႕အတြက္ Resize လုပ္တာပါ။ Photoshop ထဲ တိုက္ရိုက္ ေမာင္းထည့္လိုက္တဲ့ RAW file သက္သက္ကို 25MB

ရွိပါတယ္။ ပံုျပင္ရင္ျပင္သေလာက္ layers ေတြ ထည့္ရင္ထည့္သေလာက္ ပံုsize ကၾကီးထြားလာဖို႕ပဲ ရွိပါတယ္။

(16bit pic file ျဖစ္တဲ့ .tiff နဲ႕ ျပင္ရင္ ပိုေတာင္ ထြားပါေသးတယ္)။ ဆိုေတာ့ အဲ့ဒါကို သည္အတိုင္း jpg ေျပာင္းျပီး save မယ္ဆို file size က

5-10 MB ၾကားရွိပါလိမ့္မယ္။ wallsheet ထုတ္ရင္ေတာ့ တမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ။ social media ေပၚတင္ယံုအတြက္ေလာက္ ဆိုရင္ေတာ့ ပံုကို ခ်ံဳ႕ပစ္ဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္

Menu bar>>Image>> Image Size>> ကို၀င္ျပီး Resolution ကို 240 pixels/inch (Default) ကို 70 pixels/inch ေျပာင္းတဲ့နည္းနဲ႕ ခ်ံဳ႕ေလ့ရွိပါတယ္။

 

8Resizej

 

(စရိုက္ကာစက က်ေနာ္လည္း MS Pic Mgr သံုးျပီး resize လုပ္ေလ့ရွိတာမွာ color value ေတြ ေျပာင္းကုန္တာမို႕ ေနာက္ပိုင္းမသံုးေတာ့ပါ။)

သည္အဆင့္ျပီးရင္ေတာ့ တခါတရံမွာ လိုအပ္မယ္ထင္ရင္ေတာ့

Meun bar>>Filter>>Sharpen>>Sharpen Edges

ကိုသံုးပါတယ္။ subject ရဲ႕ အနားသတ္ ေထာင့္စြန္း edges ေတြကို ပိုမုိျပတ္သားေစမယ့္ effect ပါ။

 

9.Edgesj

 

(သည္ပံုမွာေတာ့ မသံုးထားပါ)


 

 

8. Additional

သည္စာစုက Photo Editing သက္သက္ျဖစ္ျပီး Photoshop guide မဟုတ္တာမို႕ photoshop tools ေတြနဲ႕ ပါတ္သတ္ျပီး အေတာ္မ်ားမ်ား

မထိေတြ႕ခဲ့ မေျပာျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ေျပာျဖစ္ရင္ေတာင္မွ Designer point of view ကမဟုတ္ဘဲ Photo manipulation P.o.V ဘက္ကေန ေျပာျဖစ္မွာပါ။

ဒါေတြ ေျပာဖို႕အတြက္ ျပင္ဖို႕ ဆင္ဖို႕ ေတာ္ေတာ္ လိုေနနတဲ့ ပံုတပံု နဲ႕ တေခါက္ ျပန္လာပါအံုးမယ္။ ခုေတာ့ လက္တေလာ ရိုက္ျဖစ္တဲ့ထဲက

စိတ္ကူးတည့္ရာ ျပင္ေနတုန္း ေရးခ်င္စိတ္ေပါက္လာလို႕ ေတြ႕တဲ့တပံု ေကာက္ယူျပီး ေရးလိုက္တာပါ။

 

BF

 

 

ဤတြင္ Irrelevant Guide to Photo Retouching -1 ျပီး၏။


P.S က်န္တဲ့ သစ္ခြပံုေတြ ျဖတ္ျပီးရင္ ပုံခ်ည္းသပ္သပ္ တင္ပါဦးမည္။

 

 

ムラカミ

About ムラカミ

has written 498 post in this Website..

今でしょ? CJ # 9092011