images(2)

 

.ၾကာျပီ။

 

.ၾကာျပီလို႔ ခပ္လြယ္လြယ္ေျပာလိုက္သျဖင့္ အနည္းငယ္ေသာ လိမ္လည္မႈ ေျမာက္သြားပါလိမ့္မည္။

 

လြန္ခဲ့ေသာ ငါးလေလာက္ကေတာ့ ဤအခန္းထဲကို ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕သူမ လာသြားပါေသးသည္။

 

အဲ့သည္ေန႔က သူမ လာသည္ဆိုရံုမွ်။

တျခားဘာမွ ျဖစ္ပ်က္မသြားေသာ လာသည္ဆိုရံုမွ်မို႔…

ကြ်န္ေတာ့္အခန္းကေလးထဲသို႔ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ (ခ်စ္ေတးသီက်ဴ း ယစ္မူးဖြယ္ရာအသံျဖင့္လည္းေကာင္း/

ခ်စ္ရည္စိုလူး ညြတ္ႏူးဖြယ္ရာ အၾကည့္ျဖင့္လည္းေကာင္း/ခ်စ္ခြန္းခ်ိ ဳ သာ ရင္ခုန္ဖြယ္ရာ စကားတို႔ျဖင့္လည္းေကာင္း) မလာေရာက္ခဲ့သည္မွာ ၾကာျပီ။

 

အဲ့သည္လို ေလေၾကာရွည္စြာ ေျပာလိုက္ေတာ့မွ သူမတစ္ေယာက္ ကြ်န္ေတာ့္ထံ ေရာက္မလာတာ ၾကာျပီဆိုသည့္အျဖစ္က ပိုမိုဝမ္းနည္းစရာေကာင္းသြားသည္။

 

.ေသခ်ာျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့လည္း အနည္းငယ္မွ်ေသာ အဖုအထစ္ကေလးမ်ားေၾကာင့္ ဤသို႔ဤႏွယ္ ေဝးကြာဖြယ္ရာ အဆံုးသတ္ထိ ျဖစ္သြားသည္ဆိုသည္မွာ အံ့အားသင့္စရာ။

ထို႔အျပင္ နားမလည္ႏိုင္ဖြယ္ရာ။

 

အဲ့သည္ေလာက္ အေသးအဖြဲ နားလည္မႈလြဲျခင္းကေလးမ်ားကိုပင္ နားလည္ခြင့္လႊတ္ျပီး ျငိမ္းခ်မ္းစြာ မေျဖရွင္းတတ္ခဲ့ၾကေသာ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္သူမ ႏွစ္ေယာက္စလံုး၏ ေဒါသႏွင့္မာနမ်ားကလည္း ၾကံၾကီးစည္ရာ။

 

တကယ္ဆို နားလည္မႈႏွင့္ အျပန္အလွန္ယံုၾကည္မႈကို မဟာတံတိုင္းကဲ႔သို႔ ခိုင္ခိုင္မာမာ တည္ေဆာက္ထားခဲ့ႏုိင္သင့္သည္ မဟုတ္လား။

 

ထားပါေတာ့ေလ။

အခုေတာ့ ဤအခန္းကေလးထဲတြင္

ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ ျဖစ္သြားသည္မွာ တစ္ႏွစ္ေလာက္ပင္ ရွိမည္လား မသိ။

 

အခ်ိန္ကာလ အတိအက်ကို ကြ်န္ေတာ္ မသိေတာ့။

ကြ်န္ေတာ့္အခန္းထဲမွ နံရံတြင္ လက္ရွိကာလထဲ အၾကံဳးဝင္ေသာ ျပကၡဒိန္ မရွိပါ။

 

မႏွစ္က ျပကၡဒိန္သည္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ကို ညႊန္းဆိုျပခဲ့ျပီး နံရံထက္မွ ရြက္ဆုတ္ျပကၡဒိန္တို႔ ထံုးစံအတိုင္း တစ္ရက္ခ်င္း တစ္ရြက္ခ်င္း ဆုတ္ျပဲပါးလ်သြားျပီး ေနာက္ဆံုးတြင္ နံရံထက္မွာ သံခ်ိတ္ေဟာင္းေလာင္းသာ. . .တြဲလြဲခိုလ်က္. . .

 

အဲ့သည္ ျပကၡဒိန္ ကုန္သြားအျပီးေနာက္မွာ

ကြ်န္ေတာ္ ျပကၡဒိန္တစ္ခုခု မဝယ္ခဲ့မိတာ ဘယ္ေလာက္မ်ား ၾကာသြားပါလိမ့္။ တစ္ႏွစ္လား။ ႏွစ္ႏွစ္လား။ ဒါမွမဟုတ္ ဆယ္ႏွစ္လား။

 

ကြ်န္ေတာ္ ထင္တာကေတာ့ သူမ ကြ်န္ေတာ့္ထံမွ ေနာက္ဆံုး ေျပးထြက္သြားသည့္ရက္သည္ ဒီဇင္ဘာ ၃၁ ရက္ေန႔ျဖစ္သည္။

 

ကြ်န္ေတာ့္ နံရံတြင္ ျပကၡဒိန္မရွိေတာ့ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ့္ ဘယ္ဘက္လက္ေပၚမွာ ပတ္ထားသည့္နာရီတြင္ ေန႔ႏွင့္ရက္ကို ေဖာ္ျပေနသည္။ သို႔ေသာ္ ေန႔ႏွင့္ရက္သာ ပါသျဖင့္ သကၠရာဇ္ကို မသိနိုင္ေတာ့ပါ။

 

ယခု မသိမသာ ၾကည့္လိုက္မိေတာ့ ေန႔သည္ 10  ျဖစ္ေနျပီး ရက္သည္ TUE ျဖစ္ေနသည္။

ခုႏွစ္ကေတာ့ ၂၀၁၆ ျဖစ္နိုင္သလို/ ၂၀၂၀ လည္း ျဖစ္နိုင္သည္။

 

ဒါေပမဲ့ ကိစၥ မရွိပါ။ ကြ်န္ေတာ္ မသိခ်င္ပါ။ သိစရာလည္း ေထြေထြထူးထူး မလိုအပ္ပါ။

အကယ္၍ သိခ်င္သပဆိုလွ်င္ ေဘးအခန္းတံခါးကို ေခါက္ျပီး တံခါးလာဖြင့္သည့္ အိမ္နီးခ်င္းကို ေမးလိုက္နိုင္သည္။

”အခု ဘယ္ခုႏွစ္ကိုေရာက္ေနျပီလဲဗ်” ဟု ကြ်န္ေတာ္ ေမးလွ်င္ ေျဖရမည့္သူသည္ ကြ်န္ေတာ့္ကို မည္သို႔ၾကည့္မည္မသိ။

သို႔ေသာ္ မွန္းဆရသေလာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို အရူးတစ္ေကာင္လို အရင္ ၾကည့္ပါလိမ့္မည္။

 

ဒါေၾကာင့္ ကိစၥ မရွိ။

ကြ်န္ေတာ့္ဘဝထဲမွာ ရွိခဲ့ဖူးေသာ သကၠရာဇ္အခ်ိ ဳ႕ကို

ကြ်န္ေတာ္ ေမ့ေပ်ာက္ပစ္ခ်င္က ေမ့ပစ္နိုင္ရမည္။

ကိုယ့္သကၠရာဇ္ ကိုယ္ျဖိဳ ျပီး ကိုယ့္ေန႔ရက္ကို ကိုယ္ ဆြဲဆုတ္/ ကိုယ့္ဘာသာ ႏွစ္သစ္ကူးျပီး

ကိုယ့္ဘာသာ ႏွစ္ေဟာင္းကုန္မည္။

ႏွစ္သစ္ကို ကိုယ္ကူးခ်င္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကူးလိုက္ျပီး ႏွစ္ေဟာင္းကိုလည္း ကိုယ္အဆင္ေျပမည့္တစ္ရက္ရက္

(သို႔မဟုတ္- ကိုယ္ အဆင္မေျပသည့္ တစ္ရက္ရက္)တြင္ ကုန္ခ်လိုက္မည္ဆိုလွ်င္ေကာ ဘယ္သူ ဘာေျပာမလဲ။

ဘယ္သူ ဘာပဲေျပာေျပာ ဂရုစိုက္စရာေတာ့ မရွိပါ။

 

ဘာကိုမွ ဂရုစိုက္စရာ မလိုေတာ့ေသာေၾကာင့္လည္း ဘယ္သူႏွင့္မွ် စကားမေျပာျဖစ္။ ေတာ္ရံုႏွင့္လည္း အခန္းအျပင္ကို မထြက္ျဖစ္ခဲ့။

သို႔ေသာ္ တစ္ေယာက္တည္း တိတ္ဆိတ္စြာ ေနျခင္းကလည္း  တိတ္ဆိတ္သည္ဟု အေသအခ်ာ မဆိုနိုင္။ ကိုယ့္စိတ္တြင္းမွ အသံသည္ အဆူညံဆံုးနယ္ပယ္တစ္ခုလည္း ျဖစ္ေစတတ္သည္မဟုတ္လား။

 

————————–

 

ကြ်န္ေတာ့္အခန္းထဲကို လာတိုင္း သူမက သီခ်င္းညည္းတတ္သည္။

ဒါေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မွတ္မိသည္။

 

သူမ ဆိုညည္းသည့္သီခ်င္းကို ပထမေတာ့

ကြ်န္ေတာ္ မသိ။

 

သူမ ဆိုညည္းသံကို ၾကားရဖန္မ်ားလာေတာ့

ျဖဴ ျဖဴ ေက်ာ္သိန္း၏ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိလာသည္။

 

”ၾကင္နာသူ အနားမွာ. .

ရွိေန. . .ဒီ အခ်ိန္မ်ား. . .

အရာရာဟာ ျပည့္စံု. . .

ေကာင္းကင္ဘံုေလလား. . .

အျပာရာင္ မ်က္ဝန္းမွာ. . .

အခ်စ္ရဲ႕ေရာင္စဥ္မ်ား. . .

အေမွာင္ေတြ ကြယ္ေပ်ာက္ခါ. . .

အားလံုး လင္းးးလက္ သြား. . .

 

သူရီျပံဳးတိုင္းမွာ. . .

ရင္ထဲ ေအးခ်မ္းသြားခဲ့တာ. . .

သူရီျပံဳးတိုင္းမွာ. . .

ဒီကမ႓ာေျမဟာ လွပသြား. . .

.ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းေတြ ေရာက္ရွိလာ. . .

ဘာမွ ေနာက္ထပ္ ထပ္မလိုပါ။

 

မင္းတစ္ေယာက္ထဲနဲ႔ ကိုယ့္ကမ႓ာဟာ

လွပသြားခဲ့. . .

က်န္တာေတြ လိုအပ္ခ်က္ မရွိေတာ့ဘူး။

အရာရာတိုင္း . . . အခ်စ္ရဲ႕တန္ခိုးနဲ႔. . .

အရာရာတိုင္းေပါ့ တို႔ဖန္ဆင္း. . .

.ေရးးး အားလံုး ျပည့္ဝသြားခဲ့. . . .

ဘာမွ ေနာက္ထပ္ မရခ်င္ဘူး။

ကိုယ့္ ဘဝ မွာ မင္း တစ္ေယာက္ တည္း. . . .

အခ်စ္. . .”

 

သီခ်င္းနာမည္ကို ကြ်န္ေတာ္ မမွတ္မိပါ။ ”မင္းတစ္ေယာက္ထဲ”ဆိုသည့္ စာသားမ်ိဳးလည္း ျဖစ္နိုင္သည္။ ”ေနာက္ထပ္ အလိုမရွိ” ဆိုတာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္နိုင္ေသးသည္။ ဒါနဲ႔ ေနစမ္းပါအုန္း။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္မွာ ေခါင္းစဥ္တို႔. . .

သီခ်င္းနာမည္တို႔ . . .မရွိေတာ့ေရာ ဘာအေရးလဲ။

 

ကြ်န္ေတာ့္ကို ရည္ညႊန္းျပီး ဆိုတာပါ ဆိုတဲ့ စကားအသြားအလာအရ ထိုသီခ်င္းစာသားမ်ားသည္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ဆုလာဘ္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

(သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္လံုး အေရာင္သည္ အျပာေရာင္မဟုတ္ဘဲ ခပ္ညိဳညိဳ ခပ္ေမွာင္ေမွာင္သာျဖစ္ပါသည္)

အဓိက ေျပာခ်င္တာက

ထိုသီခ်င္းကို သူမ မၾကာခဏ ညည္းတတ္သည္။

 

သူမ လာသည့္အခါတိုင္း ကြ်န္ေတာ့္အခန္းထဲမွာ ပ်ံ႕လြင့္ေနတတ္ေသာ သီခ်င္း ခပ္မ်ားမ်ား ရွိလာပါသည္။

 

ထိုသီခ်င္းေခြမ်ားကို သူမ ယူလာျခင္းျဖစ္ျပီး

က်ေနာ့္ CD ဖြင့္စက္ကေလးျဖင့္ ဖြင့္ကာ နားေထာင္ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။

 

က်ြန္ေတာ္က ဂီတႏွင့္ အင္မတန္ ေဝးကြာလွေသာေၾကာင့္ သူမ ဖြင့္သမွ် သီခ်င္းတိုင္းကို လိုက္ မသိနိုင္ပါ။

 

တခါတရံေပါင္းမ်ားစြာတြင္ ကြ်န္ေတာ္က ျမိဳ႕လည္ေခါင္ရွိ စာေပ/မဂၢဇင္းတိုက္မ်ားဆီ ေျခဆန္႔ခဲ့ျပီး ကြ်န္ေတာ့္အခန္းကေလးသို႔ ျပန္ေရာက္ေသာအခါ သူမက အထဲမွာ အရင္ေရာက္ေနတတ္သည္။

 

ထိုသို႔ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္အခန္းေရွ႕သို႔ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ေရာက္တိုင္း ပထဦးဆံုး လုပ္မိေသာ လုပ္ရပ္မွာ ကြ်န္ေတာ့္အခန္းထဲမွာ သူမ ေရာက္ေနသလားဆိုသည့္ သိခ်င္စိတ္ႏွင့္တျပိဳင္နက္ အခန္းထဲမွာ ”ဘာသီခ်င္းမ်ား ဖြင့္ထားပါလိမ့္” ဆိုျပီး နားစြင့္တတ္လာျပီ။

 

အခန္းထဲမွာ ဖြင့္ထားလက္စ သီခ်င္းေတြရဲ႕ (ဘယ္တုန္းက ဘယ္သူေရးျပီး ဘယ္သူဆိုခဲ့သည့္သီခ်င္း ဆိုသည့္)သမိုင္းေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာ မသိတတ္ေသာ္လည္း

သူမက အဲ့သည္သီခ်င္းေတြကိုဖြင့္ရင္း နားေထာင္ေနရင္းျဖင့္ ကြ်န္ေတာ့္အခန္းထဲမွ ရွင္းလင္းစရာရွိတာ တစ္ခုခုကို ရွင္းလင္းေပးေနလိမ့္မည္ဆိုတာ ေသခ်ာပါသည္။

 

.ေနာက္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္အခန္းကို မၾကာခဏသိမ္းပိုက္ျပီး သူမ-ၾကိဳက္ေသာသီခ်င္းမ်ားျဖင့္ လႊမ္းျခံဳပစ္တတ္ေသာ ထိုဘုရင္မေလး . . .

ဖြင့္ကာ နားေထာင္သမွ် သီခ်င္းမ်ားသည္ ဆူပူေအာ္ဟစ္ေနသည့္ သီခ်င္းအမ်ိဳးအစားမ်ား မဟုတ္။

 

ထို႔အျပင္ အခ်စ္အေၾကာင္းကိုခ်ည္း လုပ္ဆိုထားသည့္ သီခ်င္းမ်ားလည္း မဟုတ္ေရးခ် မဟုတ္။

 

တခ်ိဳ႕သီခ်င္းမ်ားသည္ ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္ရဲ႔ စိတ္ခႏၶာထဲကို ခြန္အားႏွင့္ သတၲိမ်ား တစ္စခ်င္းပစ္ထည့္ေပးသကဲ့သို႔ အႏွစ္သာရရွိျပီး

တခ်ိဳ႕သီခ်င္းမ်ားကေတာ့ မိန္းမတစ္ေယာက္အတြက္ ခိုကိုးရာ ရွာေနစရာ မလိုေသာျဖစ္တည္မႈႏွင့္ က်ားသစ္မတစ္ေကာင္ ေအးေအးလူလူေလွ်ာက္လွမ္းတတ္သလို တည္ျငိမ္ေသြးေအးသည့္ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ ေလွ်ာက္လွမ္းတတ္ေအာင္ သတိၱ ခြန္အားမ်ား ေပးစြမ္းသည့္ သီခ်င္းမ်ား။

 

ထိုသီခ်င္းမ်ားသည္ သိမ္ေမြ႔ျငိမ့္ေညာင္းသည္ႏွင့္အမွ် နက္ရွိဳင္းေအးစက္သည္။  အဲ့သည္လိုသီခ်င္းေတြကို သူမ ရွာေဖြစုေဆာင္းလာျပီး နားေထာင္တတ္ေနတာကိုက အေတာ္ နက္ရွိဳင္းက်ယ္ျပန္႔သည့္ ျဖစ္စဥ္တစ္ခုလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ယူဆသည္။

 

သူမႏွင့္ကြ်န္ေတာ့္အၾကားတြင္ စည္းမ်ားမရွိေသာ္လည္း ၾကိဳးတခ်ိဳ႕ကို တားထားျပီး တခ်ိဳ႕ေသာၾကိဳးမ်ားကိုေတာ့ အျပန္အလန္ ရစ္ပတ္တြယ္ငင္ျခင္း ရွိသည္။

 

သူမႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အမ်ားသူငါစံုတြဲေတြလို ႏွစ္လႊာေပါင္းမွတစ္ရြက္ . . .

ႏွစ္ေယာက္ကိုမွ တစ္အိပ္မက္ . . .စသည္တို႔ျဖင့္ တင္စားျပီး စိတ္ကူးယဥ္ ဆန္မေနတတ္ၾက။

 

ဘုရားေက်ာင္းထဲမွ တိုင္လံုးမ်ားလိုသာ

သီးျခားစြာ အတူတကြ မတ္မတ္ရပ္တည္ခဲ့ၾကသည္။

 

တစ္ေယာက္မရွိ၍ မျဖစ္ဆိုတာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ခဲ့။

တစ္ေယာက္မကလို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး မရွိေတာ့ေရာ ဘာအေရးလဲ ဆိုျပီး .ေသြးေအးေသာအယူအဆကုိယ္စီျဖင့္ နက္ရွိဳင္းစြာ ေႏြးေထြးခဲ့ၾကပါသည္။

 

ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္အနားမွာ . . .

သူမ မရွိေတာ့ျပီေလ။

 

ဘာအေရးလဲ ဟု ေတြးမိျခင္းႏွင့္တျပိဳင္နက္ထဲမွာပင္ ရင္ဘတ္ရဲ႕ဟိုးးးအနက္ရွိဳင္းဆံုးတစ္ေနရာထဲမွ ျပဳတ္ထြက္ေပ်ာက္ပ်က္သြားေသာ တစ္စံုတစ္ရာကို အာသာငမ္းငမ္း ျပန္လိုခ်င္တပ္မက္သလိုမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ေနသည္။

 

တံစဥ္ကိုင္ျပီး စပါးပင္ဝါေတြကို ရိတ္သိမ္းေနတဲ့ လယ္သမားတစ္ေယာက္က သူ႔ရဲ႕လယ္ကြက္ကို ဒူးေထာက္အရွံဳးေပးရင္း .ေသအံ့မူးမူး လဲျပိဳသြားခ်ိန္မွာ သူပ်ိဳးခဲ့တဲ့ စပါးပင္ပ်ိဳႏုႏုစိမ္းေလးေတြကို လြမ္းဆြတ္တမ္းတလိုက္သလိုမ်ိဳး. . .

 

ဗုေဒၶါ. . . ကြ်န္ေတာ္ ဘာျဖစ္သြားတာလဲ. . .

 

စိတ္အတြင္းပိုင္းထဲမွ တိုးထြက္တြယ္ကပ္ တက္လာေသာ တရိပ္ရိပ္အေတြးမ်ားကို . . . .ေခါင္းတစ္ခ်က္ခါ မ်က္စိမွိတ္ အံၾကိတ္ျပီး ဖယ္ထုတ္ပစ္လိုက္သည္။

 

အဲ့သည္အေတြးေတြက ေဟာဟိုက အတိတ္ကို လိုသလို ျပန္လည္ ေျပာင္းလဲပစ္ျပီး ျပင္ဆင္ခ်ယ္သလို႔မွ မရေတာ့တာ။

 

သြားစမ္းပါ။

.ျပီးခဲ့တဲ့အတိတ္ကို ျပန္ေတြးျပီး

လြမ္းေမာေနတာေတြ . . .

နာက်င္ခံစားေနတာေတြ . . .

.ေနာင္တရ . . .ေတြေဝ မိန္းေမာေနတာေတြဟာ ပုပ္သြားျပီျဖစ္တဲ့အသားငါးေတြကို

ျပန္ စားေသာက္ဖို႔ၾကိဳးစားေနသလိုပဲ မဟုတ္လား။

ျပန္ေတြးေနတာဟာ ဘာမွ ထူးမလာဘူး။ ကြ်န္ေတာ္က အသားပုပ္ ငါးပုပ္ေတြကို ၾကိဳက္တတ္တဲ့ လင္းတတစ္ေကာင္မွ မဟုတ္တာ။

 

ကိုယ့္ကိုယ္ကို ပဲ့ျပင္ဆံုးမရင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ေပါက္ခြ်န္းျဖစ္လိုက္ . . .ေျမၾကီးျဖစ္လိုက္. . .

 

ကိုယ့္ကိုယ္ကို ထိန္းေက်ာင္းရင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ေလွာ္တက္ျဖစ္လိုက္ ပင္လယ္ျဖစ္လိုက္. . .

 

ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေရးေလာင္း ေပါင္းသင္ရင္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က သစ္တစ္ပင္ျဖစ္လိုက္ ဥယ်ာဥ္မွဴ း ျဖစ္လိုက္. . .

 

အဲဒီလိုနဲ႔ . . .

ကြ်န္ေတာ္ဟာ. . .

မီးပံုထဲမွာ ျပာက် ျပီးမွ အေမႊးအေတာင္အသစ္တို႔ျဖင့္ ျပန္လည္ ရုန္းထ ပ်ံသန္းျပနိုင္သည့္ငွက္တစ္ေကာင္ကို အားက်မိျပန္သည္။

 

—————————————

 

သည္ေနရာမွာ ထိုင္ေနမိတာ. . .

ကြ်န္ေတာ့္အခ်ိန္တို႔ ဘယ္ေရြ႕ဘယ္မွ် ကုန္သြားျပီလဲ မသိ။

 

ကိုယ့္အသိစိတ္ကို ကိုယ့္အသိစိတ္ထဲ

အသိစိတ္ရွိရွိ ျပန္ထိုးထည့္ပစ္လိုက္ျပီးမွ . . .

ကြ်န္ေတာ့္ စာေရးစားပြဲအနီးရွိ စင္ေပၚမွ သီခ်င္းဖြင့္စက္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္။

 

အဲ့သည္ သီခ်င္းဖြင့္စက္သည္ ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္ မည္သည့္သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကိုမ်ား အသံလႊင့္ထုတ္ခဲ့သနည္း။

 

ယခုအခ်ိန္ထိ ျပန္ မဖြင့္ေသးသည့္ အေရွ႕ပိုင္းရက္ေတြထဲမွာ (အဲ့သည္စက္ မပိတ္လိုက္ခင္မွာ)ေနာက္ဆံုး သြင္းထားမိသည့္ သီခ်င္းေခြသည္ အဘယ္နည္း။

 

အခုေနမ်ား အဲ့သည္ စက္ကို ခလုတ္ႏွိပ္ျပီး ဖြင့္လိုက္လွ်င္ ဘယ္သီခ်င္းမ်ား ထ ျမည္လာမွာပါလိမ့္။

 

အဲ့သည္ စက္ထဲမွာ ဘာသီခ်င္းမ်ား ပိတ္ေနပါလိမ့္။

 

အခုေလာေလာဆယ္အခ်ိန္မွာ. . .

”ဘာသီခ်င္း ဖြင့္ေနပါလိမ့္”ဆိုသည့္ ေမးခြန္းအစား. . .

”ဘာသီခ်င္းမ်ား ပိတ္မိေနပါလိမ့္”ဆိုသည့္ ေမးခြန္းက ကြ်န္ေတာ့္အတြက္

ပို သင့္ေတာ္သည့္အခ်ိန္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

 

————————

 

သင့္ေအးရိပ္

(၂၀၁၆၊ ေမလ ၂၂ရက္)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thint Aye Yeik

About Thint Aye Yeik

Thint Aye Yeik has written 605 post in this Website..

Maung Thura @ သင့္ေအးရိပ္ CJ #5222013