images(7)

 

 

 

 

 

 

 

သစ္ရြက္တို႔. . .ေလတိုက္ေသာေၾကာင့္ လွဳပ္လွဳပ္ခက္ခက္ ျဖစ္သြားသည္။

တဖ်တ္ဖ်တ္အသံတို႔ အဆက္မျပတ္။ ေလက ဟူးဟူးရားရား။

မၾကာေသးခင္ကမွ တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ေနခဲ့ေသာ ေတာအုပ္သည္ ျဗဳန္းခနဲ မ်က္လွည့္ျပလိုက္သလို လွဳပ္ရြဆူညံေသာ ေတာအုပ္တစ္အုပ္ ျဖစ္သြားသည္။

 

မနီးမေဝးဆီမွ . . .ေရစီးသံ သဲ့သဲ့ ထြက္ေပၚေနသည္။

သာမန္ စမ္းေခ်ာင္းတစ္ခုဆီမွ ထြက္သည့္အသံလိုမ်ိဳး တသြဲ႕သြဲ႕မဟုတ္။ ကုန္းေျမျမင့္ဆီမွ ထိုးဆင္းက်လာသည့္ ေရစီးသံလိုမ်ိဳး တေဝါေဝါအသံမ်ားပင္ ၾကားရသည္။

 

ဤတဲကေလး အနီးမွာေတာ့ ေတာအုပ္က ပို၍ နက္ရွိဳင္းသည္။ ဤတဲကေလး ပတ္လည္တြင္ သစ္သီးသစ္ဥအပင္တို့ နတ္စီျခယ္သလိုေပါက္ေရာက္သည္။ ေပါက္ေရာက္ရွင္သန္ေနသမွ် အပင္တို႔သည္ ဤတဲကေလးကို တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ လူသားအတြက္ တမင္ပင္ ပါရမီျဖည့္ဆည္းေပးရသကဲ့သို႔ပင္ အစီစဥ္တက် သံုး စားရသည္ခ်ည္း ျဖစ္သည္။

 

ထိုသို႔ အစီစဥ္တက်ျဖစ္မႈကို သူႏွင့္သူ အပါအဝင္ ေက်းငွက္သာရကာအေပါင္းတို႔က အံ့ၾသေနခဲ့ဖူးသည္။ သူနဲ႔သူတို႔ ေက်းငွက္သာရကာအေပါင္းတို႔အတြက္ေတာ့ စားေသာက္ဖြယ္ရာ ဖြယ္ဖြယ္ရာရာဟူသမွ်ုသည္ တကူးတက လိုက္လံရွာေဖြရသည္ခ်ည္း ျဖစ္ခဲ့၏။

 

ဤတဲကေလးကို ေန၍ျဖစ္ရံု တည္ေဆာက္ျပီး ေနထိုင္သည့္ အညိဳေရာင္ဝတ္ရံုျခံဳ/ဆံပင္မဲ့ လူသားအတြက္ေတာ့ျဖင့္ ပတ္ပတ္လည္မွ သစ္ပင္ပန္းမာလ္ဟူသမွ်သည္ စားေသာက္ဖြယ္ရာ ျဖစ္ေနသည္။ ဤေနရာ ပတ္လည္ရွိ သစ္ပင္ဟူမွ်မွ ထြက္ရွိသည့္အသီး အပြင့္တို့ကို ဤအညိဳေရာင္ဝတ္ရံုရွင္က အသံုးခ် စားသံုးတတ္ေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္နိုင္သည္။

ဤကိစၥသည္ သူႏွင့္သူတို႔ ဥာဏ္အျပည့္မမွီေသာ ကိစၥတစ္ရပ္ ျဖစ္နိုင္သည္။

 

သူႏွင့္သူ ေထြရာေလးပါး ေျပာေနသမွ်ကေတာ့ သူတို႔ဥာဏ္ တစ္ထြာတစ္မိုက္ မွီသမွ်အတိုင္းအတာ ျဖစ္ပါသည္။

”ေဟ့ . . .သာလိကာ. . .မင့္ ဗိုက္ကို ျမင္ရတာ အားရပါဘိ။ တင္းလို႔ ေဖာင္းလို႔ပါလား။ ဒီမနက္ မင္း စပါးခင္းေကာင္းေကာင္း ေတြ႔ခဲ့ျပီထင္ပါရဲ႕”

 

”ဘယ္ကလာ. . .စပါးခင္းေတြ႔ရမဒုန္း စာကေလးရဲ႕။

ငါ ဒီမနက္ . . .ဗိုက္ တင္းေအာင္ စားခဲ့တာက. . . ေဟာဟို ဆံပင္ေမႊးမရွိ အညိဳေရာင္ဝတ္ရံုရွင္ ခူးထားတဲ့ အဝါေရာင္သစ္သီးေတြ. . .။ ခပ္တည္တည္ ဝင္ ထိုးဆိတ္ စားခဲ့လို့ ဗိုက္တင္းသြားခဲ့တာဟ။”

 

”အလို. . .သူက သူ႔အစာကို

မင့္ ”ဝင္-စားမႈ”ေတြ႕ေတာ့ ေမာင္းမထုတ္ေပဘူးလားဟ”

 

”ဆန္းၾကယ္ပါတယ္ဆိုမွ။ သူက ငါ စားေနတာကို ၾကည့္ျပီး ျပံဳးျပံဳးၾကီးဟ”

 

”ဟင္. . .အဲ့ဒါက ဘာသေဘာပါလိမ့္”

 

”ဘာသေဘာလဲဆိုေတာ့. . .ဒီလိုကြ. . .စာကေလးရ. . .။ မင္း. . .THEME OF THE ABSENT CENTRE ဆိုတာကို သိလား”

 

”အဲ့ဒါက ဘာစကားဒုန္းဟ”

 

”အဲ . . .ဘယ္လို ရွင္းျပရမွာပါလိမ့္။ ဒါျဖင့္ ေတြးေခၚပညာရွင္ FRANCIS FUKUYAMA ရဲ႕ ”THE END OF HISTORY AND THE LAST MAN”ဆိုတာကို ဖတ္ဖူးလား။ အဲ့ထဲက END THEORY ဆိုတာအေၾကာင္းေတာ့ ၾကားဖူူမွာေပါ့။”

 

”အင္း. . .ဇေဝဇဝါပဲကြ။ အဲ့ေန႔က ငါ ေက်ာင္းမ်ား ပ်က္ခဲ့သလားပဲ”

 

”ခက္ျပီ။ မင္းႏွယ္. . .”ေျခာက္ ဒႆ     မ သုည တစ္”ေလာက္ေတာ့ ဖတ္ဖူးမွာေပါ့။ မသင္မျဖစ္ သင္ခဲ့ရတဲ့ RECEPTION THRORY နဲ႔ CHARLES BERNSTEIN ရဲ႕ ABSORPTION အေၾကာင္းေတာ့ မွတ္မိတယ္ဟုတ္?”

 

”အင္း. . .အဲ. . .ဘယ္လို ေျပာရမလဲ . . .

ဟိုေလ. . .”

 

”ေအး. . .အဲ့လိုေပါ့ကြာ။ တကယ္ေတာ့ အဲ့ပုဂၢိဳလ္က အဲ့လို စိတ္ခံစားမႈေတြ အဲ့လို ခံယူခ်က္ေတြနဲ႔ သူ ၾကံဳရတဲ့ ONTOLOGY ထဲက PURITY ကို စစ္ထုတ္ ခံယူတဲ့သေဘာေပါ့။ မင္း နားလည္ေအာင္ အလြယ္ေျပာရရင္ေတာ့ ”BEING ရယ္. . .

ESSENCE ရယ္. .

SUBSTANCE ရယ္. . .

TRUTH ရယ္. . .

FORM ရယ္. . .

BEGINNING နဲ႔ END တို႔ရဲ႕ PURPOSE ကို CONSCIOUSNESS နဲ႔ MAN က GOD အကူအညီမပါဘဲ ခံစားနာယူလိုက္တဲ့သေဘာေပါ့. . . ရွင္းလား”

 

”အင္း. . .ဒါဆို. . .သူ႔မွာ . . .UNITY တို႔ HARMONY တို႔ RHYTHMN တို႔ေရာ ရွိပါ့မလား”

 

”ေအးကြ. . .မင္း ေမးတာကလည္း စဥ္းေတာ့ စားစရာပဲ။ အဲဒါက်ေတာ့ သူ ၾကံဳရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေပၚမွာ မရွိဘဲ သူ႔စိတ္ခံစားမႈ

(သိစိတ္)ထဲမွာပဲ အေၾကာင္းအက်ိဳး ညီညြတ္သြားမယ္ထင္တာပဲ။ ငါလည္း အဲ့ဒါကို ေသခ်ာ သိခ်င္လာတယ္။ ေနအုန္း. . .ငါ ဖတ္ဖူးတဲ့  NIALL LUCY ရဲ႕ စာသားတစ္ပိုဒ္ကို ရြတ္ျပမယ္။

”TO GET TO THE MENING OR TRUTH OF ANY SIGNIFIER, IN OTHER WORDS , WE HAVE TO USE OTHER SIGNIFIERS. HENCE WE CAN NEVER QUITE GET TO”THE” MEANING OR ”THE” TRUTH AT ALL. . .: WHAT WE DO INSTEAD IS SLIDE FROM SIGNFIER TO SIGNIFER, POTENTIALLY WITHOUT END. ”

 

”အင္း. . .မင္း ေျပာသလိုဆို ”MANY PEOPLE HAVE A TREE GROWING IN THEIR HEADS, BUT THE BRAIN ITSELF IS MUCH MORE A GRASS THAN A TREE” လို႔ DELEUZE ေျပာခဲ့တဲ့စကားကို လက္ခံရမလိုလို ျဖစ္ေနျပီ။”

 

”ေအး. . .ဗမာအေက်ာ္အေမာ္ေတြ ေျပာေျပာေနတဲ့ ဝမ္းစာ ဆိုတဲ့စကားလံုးအေၾကာင္းလည္း ေမ့ထားလို့ မရေသးဘူးဟ။ အဲ့ဒါလည္း ေတြးအုန္း။”

 

သူႏွင့္သူ သစ္ပင္ထက္မွာေနရင္း

စကား ေကာင္းေနသည္ကို အညိဳေရာင္ဝတ္ရံု ဆင္ျမန္းသူကေတာ့. . .ခပ္ျပံဳးျပံဳးသာ ၾကည့္ေနေလသည္။

သူႏွင့္သူ ေျပာသမွ်ကို နားေထာင္ရင္း. . .

”သူ”ေတြးေနသည္ကေတာ့. . . ”CONCEPTUALIST” ဆိုသည့္. . . သေဘာတရားအေၾကာင္းသာ ျဖစ္ေတာ့သည္။

————————————————-

သင့္ေအးရိပ္

JUL 29-2016

 

images(7)

 

 

Thint Aye Yeik

About Thint Aye Yeik

Thint Aye Yeik has written 605 post in this Website..

Maung Thura @ သင့္ေအးရိပ္ CJ #5222013